zondag 10 november 2013

Nog een mutsje

Vandaag was het een rustige dag. Ik ben bezig geweest met het haken van een mutsje. Mijn schoonzusje heeft (net als wij) een tweeling. Twee meisjes van nu 10 maanden. Of ik 2 mutsjes wou haken voor ze? Dus afgelopen vrijdag begon ik heel enthousiast aan 1 van de mutsjes..... Maar die bleek toch wel veel te klein. Na het uithalen weer opnieuw begonnen, maar ik was er nog niet gerust op. Toen ben ik maar even gaan passen bij de meisjes. En ja hoor, ik kon weer opnieuw beginnen. Ik kwam er niet helemaal uit, qua maat. Na even snuffelen bij mede bloggers, kwam ik een manier tegen bij Margaret, van Amber's creaties om uit te rekenen hoe je een passend mutsje kan haken! Vol goede moed ben ik dus vanmiddag (met een lekker kopje thee) voor de 3de keer begonnen aan het mutsje en ik heb het idee dat het nu wel gaat lukken. Kijk hier als je wilt weten hoe je een passend mutsje kan haken.




Wat hebben jullie gedaan vandaag? Ook met een haakwerkje bezig? Laat het me weten!
Carolien


1 opmerking:

  1. Mooie kleuren. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Natuurlijk hoop ik dat de uitleg jou hierbij goed helpt.

    Succes met het haken van passende mutsjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen