maandag 18 november 2013

Verjaardag!

Gisteren heb ik mijn verjaardag mogen vieren. Ik had verschillende dingen op mijn verlanglijstje gezet, maar het is altijd afwachten waar je mee verrast wordt natuurlijk ;)...... Maar wat ben ik super blij met mijn cadeautjes!!!

Ik volg al een tijdje de blogs haken en meer en Haken bij Saar en Mien. Ik word altijd zo vrolijk van hun blogs! Ik heb dus ook gelezen dat ze samen een haakboek hebben gemaakt. Op verschillende haakblogs had ik al enthousiaste reacties gelezen. En nu kreeg ik dit boek gisteren cadeau. En ik kan me alleen maar aansluiten bij al die andere enthousiaste reacties! Wat is het een vrolijk boek geworden. Er staan zulke leuke, vrolijke patronen in. Omdat ik verschillende haakprojecten nog moet afmaken, had ik me voorgenomen niet aan een nieuw project te beginnen.... Maar jullie snappen zeker wel dat dat nu een hele moeilijke opgave is nu ik dit boek in huis heb!?

Ook kreeg ik nog een set fijne haaknaalden cadeau. Deze zijn van Knit Pro. Elke maat heeft zijn eigen kleurtje softgrip handvat. Ik kan niet wachten om ze te gaan gebruiken!


En ik kreeg nog meer op haakgebied! Een tijdje terug kwam ik deze prachtige gehaakte kerststal tegen. Wat een werk is dat geweest! Maar met een super mooi resultaat kan ik wel zeggen. Nu wil ik al langere tijd een leuke kerststal waar de kinderen ook gewoon mee kunnen spelen. Zonder dat ik bang hoef te zijn dat het kapot gaat. Ieder jaar rond deze tijd keek ik dan weer uit naar een geschikte kerststal. Maar het was nooit iets naar mijn zin..... Toen ik dus de gehaakte kerststal tegen kwam, was ik wel gelijk enthousiast. Maar ja.... wat een werk! Zou ik dat wel kunnen???
En nu kreeg ik de patronen dus voor mijn verjaardag! De kerst van dit jaar zal me zeker niet meer lukken ;) Maar misschien heb ik dan volgend jaar kerst eindelijk mijn kerststal in huis! Het patroon is hier en hier  te koop.

In mijn vorige blogbericht liet ik zien dat ik was begonnen met een mutsje. Die is inmiddels af! Er komt alleen nog een gehaakte bloem op. En dan kan ik beginnen aan het 2de mutsje.


Een fijne dag allemaal!

Carolien.

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je bezoekje op mijn blog ! En ja mijn kerststal heeft me heel veel uurtjes haakplezier gekost :) In het begin had ik ook wat moeite om al die Engelse haaktermen te begrijpen, maar na een beetje doorzetten ging het beter. Ik ga je blog volgen op bloglovin, ben benieuwd wat je hier allemaal gaat laten zien :)
    groetjes
    Annemie (http://annemiesblogje.skynetblogs.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een berichtje achterlaat! Ja, dat vertalen zal ook nog wel een klus zijn. Ik heb wel dingen gemaakt met een engels patroon, maar niet zo'n groot project! We zullen zien hoe dat gaat.... ;)
      Gezellig dat je me gaat volgen!

      Verwijderen