dinsdag 5 november 2013

Uilenmuts

Ik heb op dit moment verschillende haakprojecten liggen die ik nog af moet maken. Bijvoorbeeld de mutsen en sjaals voor de kinderen. Voor mijn dochter is de muts al wel klaar. Toen ik de uilenmuts voorbij zag komen op internet, wist ik gelijk dat ik die wou gaan maken! En het is een groot succes gebleken, want ze is er helemaal blij mee. Ik vond de Nederlandse vertaling hier. Het origineel is in het Engels en komt van Repeat Crafter Me.
De muts heb ik gehaakt met King Cotton wit (nr 01) appel groen (nr 11) hard roze (nr 07) en donker paars (nr 13).




5 opmerkingen:

  1. Wat een grappige muts heb je gemaakt. Uilen zijn helemaal in. Je dochter is vast enthousiast over haar nieuwe muts.
    Leuk dat je ook met een blog bent begonnen. Natuurlijk ga ik je volgen.
    Je hebt nog geen Google-friends volger mogelijkheid op jouw blog. Ik kan me voorstellen datje nog van alles aan het uitzoeken bent.
    Daarom ga ik jouw blog alvast volgen via Bloglovin. Dan kan ik steeds zien wat je voor mooie dingen maakt.

    Als je het leuk vindt kun je bij mij deze maand meedoen met een sleutelhanger-haakwedstrijd. In de rechterkolom op mijn blog vind je de link naar het bericht over de wedstrijd.

    Groetjes en veel haakplezier met de sjaals en mutsen, Margaret (van Amber's Creaties)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke enthousiaste reactie! En leuk dat je me gaat volgen.
      Ik ben inderdaad nog erg aan het uitdokteren hoe dat bloggen allemaal werkt.... Weet dus ook niet wat Google-friends volger inhoud. Hahaha.

      Ik heb het gezien van je haakwedstrijd, leuk! Misschien dat het me lukt om een poging te wagen.

      Groetjes van Carolien.

      Verwijderen
  2. Wat heb je een super leuke uilenmuts gemaakt voor je dochter!
    Ik ben ook al een tijdje aan het haken en breien en helemaal besmet.
    ik ga je blog ook volgen!
    Gezellig, nog een vriendinnetje erbij!
    Succes met je blog en tot gauw weer!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,

      Leuk dat je me ook wil gaan volgen! Binnen kort hoop ik weer nieuwe creaties te laten zien.
      Ik ga jou blog ook volgen, je hebt prachtige dingen al gemaakt!

      Groeten Carolien.

      Verwijderen
  3. Hoi Carolien, wat leuk dat jij ook aan't bloggen bent! Ik ga je volgen hoor!
    Leuke foto's, ziet er gezellig uit.. zou zo bij je aanschuiven! :)

    Tot blogs,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen